Официјално е претставен новиот Triumph Tiger 900. Еве ги неговите спецификации.
Новиот Triumph Tiger 900 официјално беше претставен на специјален настан кој беше организиран во просториите на фабриката во Хинкли. Машината го има новиот 900cc мотор кој е во согласност со Euro5 правилата, нов TFT екран, неколку режими на возење како и значително променет изглед.
Претставен во 2010 година, Tiger 800 веднаш стана фаворит кај возачите благодарение на моторот, шасијата како и лесното управување. Новиот Tiger 900 има голем број на нови додатоци како и промени во изгледот. Еве се што треба да знаете за оваа машина.
Што е ново кај Triumph Tiger 900
- Нов 20 литарски резервоар за гориво.
- Контрола на тракцијата и ABS сопирачки.
- LED светла.
- Менувач - GT Pro и Rally Pro.
- Променет изглед.
- Brembo Stylema клипови.
Мотор
Како и кај повеќето мотоцикли кои сакаат да извлечат максимум од новите регулации за штетни гасови, најновиот Tiger доби подобрување во форма на 900cc, три-цилиндричен мотор. Од компанијата тврдат дека преносот на моќта е многу подобар кај новата машина. И перформансите се подобри во споредба со претходната верзија и сега имаме 87Nm при 7,250rpm.
Нови имиња, режими на возење и спецификации
Иако новите мотоцикли се уште ги имаат обележјата кои веќе 80 години се карактеристични за оваа компанија, сега е многу појасна распределбата внатре во самиот бренд. Веќе ги нема конфузните XC, XR, XCA и XRT категории. Наместо тоа имаме три нови модели.
- Tiger 900 Rally и Rally Pro – Дизајниран за оф-роуд авантура.
- Tiger 900 GT и GT Pro – Дизајниран за подолги дестинации.
- Tiger 900 – Основниот модел на 2020 Triumph Tiger 900
Со цел машината да се искачи на врвот од авантуристичкиот сегмент, кај GT, GT Pro, Rally и Rally Pro верзиите на мотоциклот сега имаме ABS сопирачки кои се контролирани од IMU како и систем за контрола на тракцијата.
Слично како и кај постарата верзија на Tiger, и кај новиот Tiger 900 имаме неколку режими на возење.
- Tiger 900 Rally Pro: Дожд, улица, спорт, оф-роуд,
- Tiger 900 GT Pro: Дожд, улица, спорт, оф-роуд и Rider-configurable
- Tiger 900 Rally и Tiger 900 GT: Дожд, улица, спорт, оф-роуд
- Tiger 900: Дожд и улица
Верзиите GT, GT Pro, Rally и Rally Pro исто така имаат и голем број на додатоци кои ќе ви го олеснат возењето, меѓу кои се контролата на патувањето како и загреаните рачки. Кај GT Pro и Rally Pro моделите исто така имате опција и да го загреете седиштето а како стандарден дел доаѓа контролата на притисокот на пневматиците.
Основната верзија на Tiger 900 има TFT екран со големина од 12 сантиметри. Кај останатите модели неговата големина изнесува 17 сантиметри. Triumph тврдат дека на него ќе можете да го приклучите вашиот телефон. Кај GT Pro и Rally Pro верзиите ќе можете да ја користите мапата за навигација.
Tiger 900 GT Pro добива електронска задна суспензија
GT Pro верзијата има врвна, електронска задна суспензија од Marzocchi. За прв пат нешто вакво може да се најде кај авантуристички модел од средната класа. Системот овозможува возачот сам да ја прилагоди задната суспензија а сето тоа може да го направите на TFT екранот. Возачите ќе можат да одберат една од деветте опции, од комфорт(најмека) па се до спорт(најтврда).
Останатите модели претежно имаат Marzocchi единици. Кај Rally Pro верзијата на мотоциклот има Showa прилагодлива суспензија.
Triumph Tiger 900 – Спецификации
TIGER 900 |
TIGER 900 GT |
TIGER 900 GT PRO |
TIGER 900 RALLY |
TIGER 900 RALLY PRO |
|
Engine Type |
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder |
||||
Capacity |
888 cc |
||||
Bore Stroke |
78 x 61.9 mm |
||||
Compression |
11.27:1 |
||||
Max Power |
95.2 PS / 93.9 bhp (70 kW) @ 8,750 rpm |
||||
Max Torque |
87 Nm @ 7,250 rpm |
||||
System |
Multipoint sequential electronic fuel injection |
||||
Exhaust |
Stainless steel 3 into 1 header system, side mounted stainless steel silencer |
||||
Final Drive |
O-ring chain |
||||
Clutch |
Wet, multi-plate |
||||
Gearbox |
6 speed |
||||
Frame |
Tubular steel frame, bolt on sub frame |
||||
Swingarm |
Twin-sided, cast aluminium alloy |
||||
Front Wheel |
Cast alloy, 19 x 2.5 in |
Spoked Tubeless, 21 x 2.15 in |
|||
Rear Wheel |
Cast alloy, 17 x 4.25 in |
Spoked Tubeless, 17 x 4.25 in |
|||
Front Tyre |
100/90-19 |
90/90-21 |
|||
Rear Tyre |
150/70R17 |
150/70R17 |
|||
Front Suspension |
Marzocchi 45mm upside down forks, non-adjustable |
Marzocchi 45mm upside down forks, manual rebound and compression damping adjustment, 180mm travel (140mm GT LRH) |
Showa 45mm upside down forks, manual preload, rebound damping and compression damping adjustment, 240mm travel |
||
Rear Suspension |
Marzocchi rear suspension unit, manual preload adjustment, 170mm rear wheel travel |
Marzocchi rear suspension unit, manual preload and rebound damping adjustment, 170mm wheel travel (151mm LRH) |
Marzocchi rear suspension unit, electronically adjustable preload and rebound damping, 170mm wheel travel |
Showa rear suspension unit, manual preload and rebound damping adjustment, 230mm wheel travel |
|
Front Brake |
Twin 320mm floating discs, Brembo Stylema 4 piston Monobloc calipers. Radial front master cylinder, ABS |
Twin 320mm floating discs, Brembo Stylema 4 piston Monobloc calipers. Radial front master cylinder, Optimised Cornering ABS |